Metamorfoza Selena1230xD
Przed: 6/10 -Twoja stylizacja jest zbyt drapieżna , ta elegancka torebka wraz z koroną nie pasuje do tej stylizacji. Ja rozumiem ,że twój styl jest luźny ,ale tu przydało by się troszkę zmian.
Po: Moja stylizacja jest nadal w luźnym stylu ,ponieważ taki styl starałam się utrzymywać . Jednak ,,Po'' jest o wiele łagodniejsza do oka i zaraz troszkę elegancka.
Przed: 8/10 Przed jest bardzo w stylu emo ,a tu chodzi o łagodną stylizacja ,ale tagże na luzie więc ja bym zrobiła inny make-up i fryzure
Po: Moja poprawka jest znacznie łagodniejsza ,a makijaż nie zkłada się znacznie z czerni ;)
Wyraźcie swoją opinie w komentarzach ;D
Ps. Nadal szukamy redaktorek ,nawet od metamorfozy